$ads={1}
In rolul de Deputy Shop Manager vei fi responsabil(a) de:
- Crearea unei experiente de vanzare unice pentru clientii IQOS, utilizand toate informatiile si materialele pe care le ai la dispozitie;
- Coordonarea echipei de consultanti de vanzari din locatia pe care o gestionezi;
- Utilizarea eficienta a sistemelor de vanzare si promotii si asigurarea functionarii lor optime;
- Raportarile periodice sau cele solicitate punctual
- Realizarea pontajul lunar pentru echipa din subordine si crearea programului pentru membrii echipei,
- Implicarea in procesele de recrutare, sustinerea interviurilor si formarea noilor angajati
- Transmite catre echipa din subordine toate informatiile necesare pentru ca acestia sa isi poata desfasura activitatea corespunzator
Ca sa devii repede un membru de baza in echipa IQOS, vei avea nevoie de:
- Studii superioare (finalizate sau in curs de finalizare);
- Experienta in retail (1-2 ani);
- Cunostinte de limba engleza la nivel conversational;
- Foarte bune abilitati de comunicare si relationare cu oamenii;
- Rabdare, entuziasm, ambitie si pasiune pentru ceea ce faci;
- Invatare rapida, rezolvare de probleme si focus pe experienta pozitiva oferita clientului si pe rezultate;
- Spirit de echipa si empatie;
- Simtul umorului la nivel avansat! :)