$ads={1}
Do Twoich obowiązków będzie należało:
- telefoniczna obsługa Klientów (infolinia rozmów przychodzących)
- wyjaśnianie zapytań związanych z cyklem życia przesyłek, zamówieniami magazynowymi, specyfikacją faktur
- dbanie o wizerunek firmy budując relacje z Klientami
- odpowiadanie na pytania związane z usługami InPost
- prawidłowe procesowanie zgłoszeń w dedykowanym systemie
- zależy nam także, abyś odnalazł/a się w zwinnym świecie InPostu. Pracujemy szybko i lubimy to. Projekty nigdy się nie kończą, a to, co możemy Ci zagwarantować to fakt, że zdecydowanie nigdy nie będziesz się nudzić!
Nasze wymagania:
- komunikatywność, umiejętność i gotowość do prowadzenia rozmów telefonicznych
- wysoka kultura osobista
- inicjatywa i samodzielność w działaniu
- dobra znajomość pakietu MS Office
- sprawne poruszanie się po środowisku komputerowym
- dyspozycyjność w godzinach biznesowych pon-pt od 8-16
Mile widziane
- doświadczenie w branży logistycznej
- komunikatywna znajomość języka angielskiego
Oferujemy:
- pracę w jednej z najbardziej dynamicznie rozwijających się firm w Polsce
- możliwość pracy zdalnej/hybrydowej
- system kafeteryjny, w którym to pracownik sam wybiera benefity, z których korzysta (np. Multisport, prywatna opieka medyczna, bony do sklepów, bilety na wydarzenia sportowe i muzyczne i wiele, wiele więcej )
- możliwość rozwoju w ramach struktury firmy
- możliwość poszerzenia swoich kompetencji oraz zdobywania nowych
- pracę w zgranym i doświadczonym zespole
- i pamiętaj! Będziesz pracować w dynamicznie rozwijającej się firmie. Jesteśmy liderem na Rynku - każdy Pracownik ma na to wpływ!
Proces rekrutacji:
- Rozmowa telefoniczna
- Rozmowa kwalifikacyjna on-line
- Decyzja
Benefity
- Kafeteria
WorkSmile
- Możliwość awansu w ramach
rekrutacji wewnętrznych
- Poszerzanie kompetencji
i zdobywanie nowych
- Brak
dress code'u
- Lider
rynku
- Program rekomendacji
pracowników
- Inicjatywy i konkursy
dla pracowników
Jak pewnie wiesz, w InPost bardzo dużo się dzieje! Głównym corem naszej działalności są urządzenia Paczkomat, które od lat produkujemy i projektujemy we własnym zakresie. Dodatkowo stale rozwijamy nasze portfolio usług i wprowadzamy na rynki nowe rozwiązania ułatwiające życie milionom ludzi.
Praca w naszej firmie to praca wśród najlepszych liderów w międzynarodowej firmie. Jako InPost działamy pod dwoma markami InPost i Mondial Relay, na rynku w Europie w tym w Polsce, Francji, Wielkiej Brytanii, Hiszpani, Portugalii, Włoszech i w krajach Beneluxu. Jesteśmy innowacyjni, konkretni, proaktywni, a przede wszystkim, zorientowani na efekt biznesowy naszych działań.
Praca w Biurze Obsługi Klienta polega na kontakcie z klientem indywidualnym i biznesowym, ale także na wsparciu kurierów i serwisantów w ich codziennej pracy
Z naszymi Specjalistami można kontaktować się drogą telefoniczną, mailową, poprzez czat jak i formularze kontaktowe. Klienci Biznesowi mają także dedykowane linie oraz bezpośrednich opiekunów. Dysponujemy, także zespołami wyspecjalizowanymi w projektach, reklamacjach, wsparciu administracyjnym na szkoleniach i monitoringach kończąc. Jeśli fascynuje Cię dynamiczne środowisko Obsługi Klienta, a ponadto chcesz zobaczyć jak wygląda droga paczki od środka to dobrze trafiłeś.
#DołączDoNaszejPaczki i stań się jednym z naszych bohaterów!
- Integer Group Services Sp. z o. o. z siedzibą w Krakowie, ul. Pana Tadeusza 4, 30-727 Kraków, NIP: 6793107918
- InPost Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, ul. Pana Tadeusza 4, 30-727, NIP: 6793087624
- Integer.pl S.A. z siedzibą w Krakowie, ul. Pana Tadeusza 4, 30-727 Kraków, NIP: 6782881784
- InPost Technology S.à r.l. Société à responsabilité limitée (spółka z ograniczoną odpowiedzialnością), z siedzibą w Luksemburgu, 70, route d’Esch, L-1470 Luksemburg, Wielkie Księstwo Luksemburga